Otsikko
Kenen runo mahtaa olla seuraava: "Vihreänä seisoo metsä tuuhea, sini - suvi taivas yläpuolella..." ? Olen kuullut sen laulettuna, mutta en ole löytänyt tietoa…

Kysytty

Kenen runo mahtaa olla seuraava: "Vihreänä seisoo metsä tuuhea, sini - suvi taivas yläpuolella..." ? Olen kuullut sen laulettuna, mutta en ole löytänyt tietoa tekijöistä.

Vastaus

Vastattu

Hengellisen laulun Vihreänä seisoo metsä tuuhea (joissain yhteyksissä sen nimeksi on merkitty Sydämeni rukoilee) tekstittäjästä ei tosiaan tietoa löydy. Yhdessäkään tutkimistani lähteistä ei kirjoittajaa mainita tai tämä on kuitattu huomautuksella "Tekijä tuntematon".