Kenen puoleen kääntyisin saadakseni sanat Olavi Virran ja Tapio Rautavaaran levyttämään elokuvan Sheriffi (High Noon) tunnislauluun "Mua älä hylkää oma armain"…

Kysytty

Kenen puoleen kääntyisin saadakseni sanat Olavi Virran ja Tapio Rautavaaran levyttämään elokuvan Sheriffi (High Noon) tunnislauluun "Mua älä hylkää oma armain" ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käänny lähimmän kirjastosi tai internetin puoleen.

Laulun sanat löytyvät monista nuottikokoelmista, jotka löytyvät monista HelMet-alueen kirjastoista. Mm. seuraavissa se ja sen sanat ovat:
* 110 kitaralaulua
* Hitit : iskelmän 50-luku
* Lauluja elämästä ja valkokankaalta
* Suomalaisen rakkauslaulut
* Suuri toivelaulukirja 7 (löytyy käytännössä kaikista kirjastoista)
* Uusi kultainen laulukirja
* Vihreät niityt

Sanat löytyvät myös internetistä googlaamalla mm. tästä osoitteesta http://www.helsinki.fi/~pjojala/Tabulatuurit_gospel.htm

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto