Otsikko
Kenen kirjoittama runo alkaa: Hetkittäin, välähdyksittän sanattomasti silmät sulkien sinua rakastan..

Kysytty

Kenen kirjoittama runo alkaa: Hetkittäin, välähdyksittän sanattomasti silmät sulkien sinua rakastan..

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti löytäneet runolle tekijää. Tunnistaisiko joku lukijoista runon?

0 ääntä

Kommentit

Kuulostaa Nerudalta. En tiedä, onko Nerudaa käännetty lainkaan virallisesti suomeksi, mutta tuo voisi olla epävirallinen suomennos englanninkielisestä versiosta. Ehkä joku soneteista.

Kysyjä vastaa: " Hetkittäin, välähdyksittän, sanattomasti silmät sulkien sinua rakastan. En tarvitse vuosia, en päiviä minä, joka suunnattomasti hetkiä rakastan" Runon on kirjoittanut Annikki Rasti.