Keihin Anna-Leena Härköstä on verrattu, keneltä hän on saanut vaikutteita, kenellä on samantapaisia aihepiirejä?

Kysytty

Keihin Anna-Leena Härköstä on verrattu, keneltä hän on saanut vaikutteita, kenellä on samantapaisia aihepiirejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät lisätietoa Härkösen tuotannosta mm. näistä teoksista:

Miten kirjani ovat syntyneet. 5 : Kirjailijoiden studia litteraria 2011-2012 (2012)
Kotimaisia nykykertojia 8 (2010)
Kotimaisia nykykertojia 1-2 (2003)