Keiden haudat sijaitsevat Wittenbergin linnankirkossa? Luther ja Melanchton ovat selviöt, mutta keitä muita.

Kysytty

Keiden haudat sijaitsevat Wittenbergin linnankirkossa? Luther ja Melanchton ovat selviöt, mutta keitä muita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linnankirkkoon on myös haudattu Saksin vaaliruhtinas Fredrik Viisas sekä Wittenbergin vaaliruhtinaitten perheenjäseniä.