Käyn voimieni mukaan Hml:n pääkirjastossa. Kysyin touko-kesäkuun 2014 Helsingin Sanomia. Lehtiä ei enää ollut. Kysymys: Miten kätevimmin saisin nähtäväksi…

Kysytty

Hei
Käyn voimieni mukaan Hml:n pääkirjastossa. Kysyin touko-kesäkuun 2014 Helsingin Sanomia. Lehtiä ei enää ollut.
Kysymys:
Miten kätevimmin saisin nähtäväksi touko-kesäkuun 2014 HS:t?
(Kaipaan etenkin muutamaa kuolinilmoitusta.)
Kauanko lehtiä säilytetään?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Helsingin Sanomia säilytetään Hämeenlinnan pääkirjaston lehtisalissa kuluva viikko + neljä viikkoa. Helsingin Sanomia voi lukea myös verkkolehtenä, ks. http://www.hs.fi. Soittamalla lehteen voi tiedustella vanhempien lehtien saatavuutta.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli