Otsikko
Käyn Töissä Lohjalla;ajan taksia 6 yötä viikossa ja luen kirjoja hiljaisina yön tunteina.Asun Karkkilassa mutta kysyisinkin että onko mahdollista saada…

Kysytty

Käyn Töissä Lohjalla;ajan taksia 6 yötä viikossa ja luen kirjoja hiljaisina yön tunteina.Asun Karkkilassa mutta kysyisinkin että onko mahdollista saada kirjastokorttia Lohjalle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukki-kirjastoilla mihin Karkkilan, Lohjan ja Vihdin kirjastot kuuluvat, on yhteinen aineistotietokanta ja asiakasrekisteri. Sama kirjastokortti käy kaikissa kirjastoissa. Voit siis lainata Karkkilan kirjastokortilla Lohjan kirjastoissa. Kirjat voi myös palauttaa mihin Lukki-kirjastoon tahansa.

0 ääntä

Kommentit

"Kirjat voi palauttaa mihin Lukki-kirjastoon tahansa."
Meneekö toiseen kirjastoon palauttamisesta kuljetusmaksu, kuten joillakin paikkakunnilla?