Otsikko
Käykö Tikkurilassa paljon asiakkaita laulamassa karaokea?

Kysytty

Hei, käykö Tikkurilassa paljon asiakkaita laulamassa karaokea?

Vastaus

Vastattu

Kyllä, huoneeseen on paljon varauksia joka päivä. Jos haluaa tulla laulamaan karaokea, kannattaa varata aika ajoissa Varaamo-palvelusta tai soittamalla Tikkurilan kirjaston musiikkiosastolle. Kirjastossa kokoontuu myös avoin karaokeryhmä maanantaisin klo 13–18 ja torstaisin klo 13–17. Silloin voi tulla laulamaan ilman ajanvarausta.