Otsikko
Kävin tiistaina 5.5.2013 noin klo 10.30 pääkirjaston musiikkiosastolla rekisteröitymässä äänitteiden digitointiin. Samalla minulle oli varaus klo 10 - 14 ja…

Kysytty

Hei!

Kävin tiistaina 5.5.2013 noin klo 10.30 pääkirjaston musiikkiosastolla rekisteröitymässä äänitteiden digitointiin. Samalla minulle oli varaus klo 10 - 14 ja tein ensimmäisen tallenteen. Kuitenkaan en nyt pääse varaamaan uutta aikaa netin kautta. Minun pitäisi saada siis laitettua salasana. Kirjastokortin numeron saan syötettyä, mutta siihen asia sitten jää. Onko vielä jokin lukitus päällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensiksi kannattaa tarkistaa, onko pudotusvalikosta valittu oikea korttityyppi. Nykyinen punainen kortti on listan viimeinen: Outi-kirjastot.
Ensimmäisellä kertaa varausta tehdessä järjestelmälle annetaan tunnusluku, jota aikoo käyttää näissä varauksissa. Se voi siis olla muukin kuin lainojen uusimiseen käytetty luku.
Jos varaaminen ei näiden ohjeidenkaan jälkeen onnistu, kannattaa ottaa yhteys musiikkiosastolle, p. 08 55847352.