Kävin eilen Vaasan kirjastossa ja etsin sieltä Pergolesin Il Flaminio -oopperasta aarian "Mentre l'erbetta.." -nuottia. Vaasassa sitä ei ollut, mutta teiltä…

Kysytty

Hei,
kävin eilen Vaasan kirjastossa ja etsin sieltä Pergolesin Il Flaminio -oopperasta aarian "Mentre l'erbetta.." -nuottia. Vaasassa sitä ei ollut, mutta teiltä pitäisi löytyä jokin kokoelmateos, jossa tuo nuotti olisi. En itse löytänyt sitä millään haulla. Kaveri voisi käydä lainaamassa opuksen, jos tietäisin minkä.

Kiitos, Teemu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastosta ei löydy kyseistä nuottia, ei mistään kokoelmastakaan. Ainoa kokoelma, minkä paikallistimme on:
Tekijä(t): Pergolesi, Giovanni Battista, säv.
Teos: [Il Flaminio. Mentre l’erbetta pasce l’agnella (Polidoro). Pianopartituuri]
Nimeke: Mentre l’erbetta pasce l’agnella [Nuottijulkaisu].
Aineisto: sisältyy nuottijulkaisuun
Ilmiasu: -
Teos julkaisussa: Grandi operisti per giovani cantanti Per tenore [raccolta I]. - Milano : Ricordi , 1997. -1 pianopartituuri 137652

Vaasassa tätä ei siis ole, mutta voimme niin halutessasi kaukolainata nuotin esim. Tampereelta. Voit täyttää kaukolainapyynnön joko kirjaston verkkosivulla
http://www.vaasa.fi/Suomeksi/Julkiset_palvelut/Kirjastopalvelut/Maakunt…
tai käymällä lähimmässä kirjastossa.