Otsikko
Kauanko varauksen jälkeen on aikaa noutaa kirja, minkä on varannut?

Kysytty

Kauanko varauksen jälkeen on aikaa noutaa kirja, minkä on varannut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun varattu kirja saapuu haluamaanne kirjastoon on 10 aukiolopäivää aikaa noutaa kirja. Varausilmoituksen tulo postitse asiakkaalle vie päivän tai kaksi, joten aikaa jää 8-9 päivää. Sähköpostin kautta ilmoitus lähtee seuraavana yönä kirjan saavuttua kirjastoon. Kotiin tulevassa varausilmoituksessa kerrotaan tarkka päivä, mihin asti varattua kirjaa pidetään kirjastossa.

1 ääntä

Kommentit

Miksi tekstiviestillä tulevassa saapumisilmoituksessa ei ole päivämäärää, johon mennessä kirja tulee noutaa?