Otsikko
Käsitykseni on ettei metsästysseuran hallitus voi jakaa rahaa varsinkaan kun ei ole seuran päätöstä olemassa. Huomionosoituksissa annettu rahaa…

Kysytty

Käsitykseni on ettei metsästysseuran hallitus voi jakaa rahaa varsinkaan kun ei ole seuran päätöstä olemassa. Huomionosoituksissa annettu rahaa. Harjoitusammuntojen palkinnot muutettu rahapalkinnoiksi ? Mielestäni rikoslaissa luvaton rahannosto tililtä olisi kavallus ?

Vastaus

Vastattu

Metsästäjäliitto on laatinut metsästysseuroille mallisäännöt ja niissä ainakin puhutaan seuran hallituksen tehtävistä ja toimivallasta. Liitossa varmaan osataan vastata tähän paremmin. Se riippuu ao. seuran säännöistä, miten niissä on päätöksenteosta ja rahanjaosta määrätty.