Otsikko
Käsikirjoittiko Spede kaikki Uuno Turhapuro-elokuvat?

Kysytty

Käsikirjoittiko Spede kaikki Uuno Turhapuro-elokuvat?

Vastaus

Vastattu

Uuno Turhapuro -elokuvat ovat Spede Pasasen ja Ere Kokkosen käsikirjoittamia.

Elokuvat ja niiden käsikirjoittajat: https://fi.wikipedia.org/wiki/Uuno_Turhapuro

2 ääntä

Kommentit

Armeijan leivissä, Uuno Epsanjassa, Uuno muuttaa maalle, herra Helsingin herra, presidenttielokuva, pisnismies ja This Is My Life -elokuvien käsikirjoittajaksi on merkattu pelkästään Ere Kokkonen. Mutta silti Spede kuului elokuvien suunnittelijoihin ja vaikutti käsikirjoituksiin viimeistä elokuvaa lukuun ottamatta.