Karen Tei Yamashita. Löytyykö kirjastosta? Onko suomennettu?

Kysytty

Karen Tei Yamashita. Löytyykö kirjastosta? Onko suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjaston kokoelmissa Karen Tei Yamashitan teoksia ei ole. Helsingin yliopiston Kaisa-talon kirjastosta löytyvät teokset Letters to memory ja Through the arc of the rain forest. Helsingin yliopiston kirjaston kortin voi hankkia, vaikka ei olisikaan siellä opiskelijana.

Yamashitan teoksia ei ole suomennettu.