Otsikko
Kansalliskirjastossa on ollut vitriinissä kirjoja esillä, mm. Einari Vuorelaa ja Kajavaa. Osaisiko joku sano, mikä esillä olon teema on? Otin kuvia näyttelystä…

Kysytty

Kansalliskirjastossa on ollut vitriinissä kirjoja esillä, mm. Einari Vuorelaa ja Kajavaa.
Osaisiko joku sano, mikä esillä olon teema on?

Otin kuvia näyttelystä:

https://josu13.kuvat.fi/kuvat/Lauttasaari+-+Helsinki/Vuosi+2019/Elokuu+…

Vastaus

Vastattu

Kansalliskirjaston kupolisalissa on nostettu esiin viime vuosisadan kotimaisen kaunokirjallisuuden helmiä.