Otsikko
Kangas seteli 25 mk, jossa teksti: ZUR 700 JÄHRIGEN 1221 - 1921 JUBILÄUMSFEIJER. Onko tällaisesta enemmän tietoa?

Kysytty

Kangas seteli 25 mk, jossa teksti:
ZUR 700 JÄHRIGEN 1221 - 1921 JUBILÄUMSFEIJER.
Onko tällaisesta enemmän tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Pikaisella etsinnällä näyttää siltä, että kankaisia seteleitä on tehty erityisesti Saksassa (pellavastaan tunnetusta) Beilefeldissa. Google-haulla "Bielefeld Cloth Notgeld" löytää lisää tietoja. Erityisen arvokkaita nämä kankaiset setelit eivät käsittääkseni ole, mutta mielenkiintoisia kappaleita toki.

Ystävällisin terveisin