Otsikko
Kallio kukkii linkittää 14.5. klo 18 tapahtuman "Ari Wahlsten ja Kosteiden mestojen balladi" Kallion kirjaston sivuille. Sieltä ei kuitenkaan löydy…

Kysytty

Kallio kukkii linkittää 14.5. klo 18 tapahtuman "Ari Wahlsten ja Kosteiden mestojen balladi" Kallion kirjaston sivuille. Sieltä ei kuitenkaan löydy tapahtumasta mitään. Onko tapahtuma peruttu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ari Wahlsten esiintyy Kallion kirjastossa 14.5. klo 18. Tapahtumaa ei ole vielä ehditty viedä kirjaston omille sivuille. Tervetuloa paikalle!