Kaipaan sellaista dekkaria, missä pankkiryöstäjä pakenee veneellä muistaakseni Hakaniemen rannasta ja vene muistaakseni räjäytettiin jälkien hävittämiseksi…

Kysytty

Hei,

Kaipaan sellaista dekkaria, missä
pankkiryöstäjä pakenee veneellä muistaakseni Hakaniemen rannasta ja vene muistaakseni räjäytettiin jälkien hävittämiseksi jossain Kaunissaaren edustalla Sipoon vesillä.
Siinä käydään sitten Mustikkamaan venetelakallakin jotain
tolskaamassa. Kirja on 1970-1980 -luvun kotimaista tuotantoa, eikä ole kuitenkaan Alpo Ruuthin, vaikka hän juuri kyseisellä telakalla
pyörikin ihan livenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja lienee Olli Hakkaraisen Kahden miljoonan markan unelma (Karisto, 1981).