Otsikko
Kaipaan lisätietoja aiheesta oppiva ja älykäs organisaatio, lähinnä lehti/sähköinen media tms. viitteet kiinnostavat, ei niinkään kirjat.

Kysytty

Kaipaan lisätietoja aiheesta oppiva ja älykäs organisaatio, lähinnä lehti/sähköinen media tms. viitteet kiinnostavat, ei niinkään kirjat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on virkailijakäytössä laaja kotimaisten aikakauslehtiartikkeleiden viitetietokanta ALEKSI, johon tulee viitteitä myös sekä suomalaisten talouden alan lehtiartikkeleiden tietokannasta FINP:stä että tekniikan alan TALI:sta. Oppiva organisaatio -hakusanoilla löytyy ALEKSIsta n. 70 viitettä eli kannattaa tulla kirjastoon ja valita sitten virkailijan kanssa yhdessä näistä Sinulle sopivimmat viitteet. Jos haluat katsoa aiheesta joitakin englanninkielisiä artikkeleja, löytyy kirjaston asiakastyöasemilta osoitteesta http://search.epnet.com laaja englanninkielisten aikakauslehtien kokotekstitietokanta Ebsco MasterFile Premier.