Kaipaan itselleni ja lahjaksi tiettyä teetä, jota tuntuu mahdottomalta saada täältä, ja jopa tilata ulkomailta, auta! Miksi on niin hankalaa? onko…

Kysytty

kaipaan itselleni ja lahjaksi tiettyä teetä, jota tuntuu mahdottomalta saada täältä, ja jopa tilata ulkomailta, auta! Miksi on niin hankalaa? onko vaatimusyhdistelmäni kenties liian kallis ja mahdoton toteuttaa? jos tiedät ja löydät mestan josta voi tilata tao ostaa Suomeen, kerro! Haussa siis FTGFOP, TGFOP ja TGFOP1 -mustat teet, jotka ovat sekä kofeiinittomia että luomuja. Kummastakaan ei voi joustaa. Lisäksi haussa Earl grey musta tee niin ikään kofeiinittomana ja luomuna. Hjälp!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen, että otet yhtyttä Teen ystävien yhdistykseen. Yhdistyksen kotisivun osoite on https://www.teenystavat.fi/ Yhdistyksellä on myös Facebook-ryhmä. Asiasta kannattaa keskustella asianharrastajien kanssa.