Otsikko
Kaikkia kysymyksiä/vastauksia ei julkaista. Jääkö niistä kuitenkin tiedot/jälki jonnekin? Pariiin lähettämääni kysymykseen tuli vastaus vain s-postiini ja…

Kysytty

Kaikkia kysymyksiä/vastauksia ei julkaista. Jääkö niistä kuitenkin tiedot/jälki jonnekin? Pariiin lähettämääni kysymykseen tuli vastaus vain s-postiini ja kysyin lisätietoja "toimituksesta", että miksi. He vastasivat että kysymykset olivat ok, mutta vastaaja saa päättää julkaistaanko ne ja lupasivat selvittää miksi ei julkaistu. Vastauksia ei koskaan tullut...

Vastaus

Vastattu

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelulla ei ole velvollisuutta julkaista kysymyksiä ja vastauksia. Jokainen vastaaja valitsee itse, miten hän toimii. Ohjeena on julkaista kysymykset niin, että niistä on hyötyä muille tiedonhakijoille. Mikäli kysymys sisältää henkilökohtaisia tietoja tai sellaisia tietoja, jotka eivät kuulu tietopalvelun piiriin, ne tallennetaan suljettuun arkistoon. Ne siis jäävät myös talteen. Toimituksessa julkisten vastausten sisältöä seuraa yksi henkilö osan työajastaan. Julkaisemattomia vastauksia ei pystytä seuraamaan toimituksessa.

Emme myöskään pysty etsimään kysymyksiä lähettäjän tiedoilla ylläpidosta tietosuojan vuoksi, emme siis voi tarkistaa useampia vastauksia lähettäjän tiedoilla, vain itse kysymyksen tekstin mukaan.

5 ääntä

Kommentit

Nina G vastaus....

In reply to by Elsa (ei varmistettu)

Palvelussamme ei julkaista kysyjien tietoja eikä myöskään vastaajien. Mutta kyllä tämä tosiaan on toimituksen eli Nina G:n vastaus.

:D