Joutuuko joissakin tapauksissa lähtemään Helsinkiin asti hakemaan voittoa, jos voittaa suuren summan jossakin Veikkauksen pelissä? Itse asun sen verran kaukana…

Kysytty

Joutuuko joissakin tapauksissa lähtemään Helsinkiin asti hakemaan voittoa, jos voittaa suuren summan jossakin Veikkauksen pelissä? Itse asun sen verran kaukana Helsingistä, että ei oikein huvittaisi lähteä niin kauas hakemaan voittoa, vaikka voiton saaminen sinänsä hyvä juttu onkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Veikkaus Oy:n sivulla on säännöt sen eri rahapelien suurten voittojen lunastamisesta.

https://www.veikkaus.fi/fi/asiakaspalvelu?tiedotekategoria=Ratkaisusuos…