Joulukortit ehtivät jouluksi perille edullisemmalla joulupostimerkillä tänään tiistaina 14.12.2021. Tyhjennetäänkö Postin kirjelaatikot klo 23:59 keskiyöllä?…

Kysytty

Hei,

joulukortit ehtivät jouluksi perille edullisemmalla joulupostimerkillä tänään tiistaina 14.12.2021. Tyhjennetäänkö Postin kirjelaatikot klo 23:59 keskiyöllä? Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jokaisessa postin kirjelaatikossa ilmoitetaan päivittäinen tyhjennysaika ja siihen mennessä jätetyt lähetykset ehtivät sen päivän kuljetukseen. Postin verkkosivulla: Postin palvelupisteet - Posti, voi hakea Postin palvelupisteet ja aukioloajat. Siitä näkee myös kellonajat mihin mennessä lähtevä posti on jätettävä palvelupisteeseen.