Jostakin on jäänyt mieleeni seuraavat säkeet:" Jos tanssisi vie sinut kauaksi pois, se on varmasti oikea reitti. Ja syvällä meressä mietitään mikä kumma sen…

Kysytty

Jostakin on jäänyt mieleeni seuraavat säkeet:" Jos tanssisi vie sinut kauaksi pois, se on varmasti oikea reitti. Ja syvällä meressä mietitään mikä kumma sen aalloille heitti" Kenenkähän säkeet ja mihin liittyy?

Vastaus

Vastattu

Hei! Valitettavasti en ole pystynyt selvittämään, kenen säkeistä on kysymys. Tietoa on etsitty eri tietokannoista ja myös runokirjoja on selattu, mutta säkeiden tekijä ja niiden tarkoitus jäi löytymättä.