Jossakin mainoksessa muistaakseni 2000-vuosikymmenen alkupuolella soi tällainen laulu, jossa laulettiin ainakin "jos nyt tulet käymään". Onkohan kappale tehty…

Kysytty

Jossakin mainoksessa muistaakseni 2000-vuosikymmenen alkupuolella soi tällainen laulu, jossa laulettiin ainakin "jos nyt tulet käymään". Onkohan kappale tehty vain mainosta varten vai onko se ihan oikea? Mainos oli muistaakseni jokin kauppamainos.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet tähän vastausta. Muistaisikohan joku lukijamme?

0 ääntä

Kommentit

Oliko kyseessä "Jos et sä soita"

Vähän myöhässä vastaus, mutta ei ollut. Muistaisin, jos se olisi ollut se.