Jossakin a a milnen englanninkielisessä kirjassa on kohta: " -Sometimes,", said Pooh, "the smallest things take up the most room in your heart." Mikä Nalle Puh…

Kysytty

Jossakin a a milnen englanninkielisessä kirjassa on kohta: " -Sometimes,", said Pooh, "the smallest things take up the most room in your heart." Mikä Nalle Puh -kirja on kyseessä? Ja miten tuo lause on suomennettu suomenkielisissä kirjoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kohtaa en valitettavasti Nalle Puh kirjaa selaillessa löytänyt. Nalle Puhin filosofiasta ja sanonnoista löytyy myös kirjoja esim. seuraavat: Nalle Puhin viisaita lauseita ( WSOY, 2003), Nalle Puhin pieni kirja viisaudesta ( WSOY, 2000), Roger E. Allen: Nalle Puh ja ongelmanratkaisun taito (WSOY, 1998), Benjamin Hoff: Nalle Puh ja Tao ( WSOY, 1999), John Tyerman Williams: Nalle Puh ja psykologit (WSOY, 2001),Roger E. Allen: Nalle Puh ja menestyksen taito (WSOY, 2004) ja John Tyerman Williams: Nalle Puh ja filosofit (WSOY, 2004)

Kirjojen saatavuustiedot osoitteessa
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/