Joskus olen kuullut väitteen, että Pekka Poudan oikea sukunimi ei olisi Pouta, vaan hän käyttää tuota nimeä välttyäkseen vihaisilta sähköpostiviesteiltä. Eihän…

Kysytty

Joskus olen kuullut väitteen, että Pekka Poudan oikea sukunimi ei olisi Pouta, vaan hän käyttää tuota nimeä välttyäkseen vihaisilta sähköpostiviesteiltä. Eihän tämä kuitenkaan pidä paikkaansa? Itsekin kyllä joskus mietin, onko se hänen oikea sukunimensä, koska se sattuu tarkoittamaan säätilaa ja hän on ammatiltaan meteorologi.

Vastaus

Vastattu
5 ääntä

Kommentit

Oikea Pekka Pouta rakentaa Liedossa linja-autoja!