Joskus aikaisemmin löysin netistä Pyhtään kirjaston näyttelytilan varaustilanteen. Nyt en löytänyt. Onko sivua vielä olemassa ja mikä sen osoite on?

Kysytty

Joskus aikaisemmin löysin netistä Pyhtään kirjaston näyttelytilan varaustilanteen. Nyt en löytänyt. Onko sivua vielä olemassa ja mikä sen osoite on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan Pyhtään kunnankirjaston kotisivulta http://www.kyyti.fi/kirjastot/pyhtaan-kirjasto
en onnistunut löytämään tietoa näyttelytilan varauksista, mutta asiaahan kannattaa kysyä suoraan Pyhtään kirjastosta:
kirjasto@pyhtaa.fi