Australialainen sarja, jossa aviomies halusi päästä eroon varakkaasta vaimostaan ja vei hänet krokotiilialueelle syötäväksi?

Kysytty

Joskus 80-90-luvulla tuli australialainen sarja. Siinä aviomies halusi päästä eroon varakkaasta vaimostaan ja vei hänet krokotiilialueelle syötäväksi. Vaimo pelastui alkuasukkaan hoidolla. Järjesti sitten täydellisen muodon muutoksen ja palasi kostamaan miehelleen. Oli todella hyvä sarja, en vain muista nimeä. Silloin oli ruuhkavuodet itselläni, nyt kun on aikaa, haluaisin katsoa sarjan kaikessa rauhassa.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Paluu Eedeniin (Return to Eden). Ks. esim. Internet Movie Database: https://www.imdb.com/title/tt0085079/.