Joskus - 70 luvulla kuulin biisin jossa laulettiin... "maata ei oo kuin kynnen alla ja maailmaa näkee kulkemalla"... En oo mistään löytänyt.

Kysytty

Joskus - 70 luvulla kuulin biisin jossa laulettiin... "maata ei oo kuin kynnen alla ja maailmaa näkee kulkemalla"... En oo mistään löytänyt.

Vastaus

Vastattu

Emme löytäneet tätä kappaletta. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaisi sen?