Jos varaa,esim,Raumalta kirjan niin,mistä sen voi noutaa porissa ja montako vrk,suunnilleen kestää.

Kysytty

Jos varaa,esim,Raumalta kirjan niin,mistä sen voi noutaa porissa ja montako vrk,suunnilleen kestää.

Vastaus

Vastattu

Varatessa valitaan noutopaikka, pääkirjasto tai jokin lähikirjasto. Saapuminen kestää 2-3 vuorokautta.