Jos sinulla ei ole sisaruksia voiko sinulla olla serkkuja,onko mäidin sisarten lapset serkkujasi

Kysytty

jos sinulla ei ole sisaruksia voiko sinulla olla serkkuja,onko mäidin sisarten lapset serkkujasi

Vastaus

Vastattu

Hei,

sinulla voi olla serkkuja, vaikka ei olisi sisaruksia. Serkku on äitisi tai isäsi sisaruksen lapsi. Eli äidin sisarten lapset ovat sinun serkkujasi.