Otsikko
Jos on jäänyt lainoja maksamatta, niin kasvaako hinta koko ajan vai pysyykö se samana kunnes on maksanut maksun?

Kysytty

Jos on jäänyt lainoja maksamatta, niin kasvaako hinta koko ajan vai pysyykö se samana kunnes on maksanut maksun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos sinulla on lainaajatiedoissasi maksuja esim. myöhässä palautetuista lainoista mutta ei enää lainassa mitään myöhässä olevaa, niin ne jo kertyneet maksut eivät kasva korkoa, vaan pysyvät samoina siihen asti kun ne maksetaan.

Sinulla näytti olevan maksuja 2,40 €, mutta koska olet alle viisitoistavuotias ja koska sitä teosta, jonka olit palauttanut myöhässä, löytyy myös lastenosastoilta, niin poistin maksut lainaajatiedoistasi.

Mukavaa joula sinulle!