Jos keski-ikäinen rouvashenkilö, jolla ei ole minkäänlaista aikaisempaa kokemusta mistään konsoli/tietokonepelaamisesta, haluaisi yhtäkkiä koettaa pelata…

Kysytty

Hei! Jos keski-ikäinen rouvashenkilö, jolla ei ole minkäänlaista aikaisempaa kokemusta mistään konsoli/tietokonepelaamisesta, haluaisi yhtäkkiä koettaa pelata jotakin historiallista strategiapeliä (mielellään PS4), mitä pelejä voisi suositella kokeiltavaksi?

Vastaus

Vastattu

Peliasiantuntijamme suosittelivat klassikkoa eli Civilization-sarjan pelejä. PS-versiossa voi myös alussa valita millä tasolla haluaa pelata - kannattaa aloittaa helpoimmalla, vaikeammat ovat selkeästi haastavampia.

Muita mainittuja:

  • Numantia
  • Port Royale
  • Empire of Sin
  • Grand Ages Medieval
  • Dawn of Man

Toivottavasti pääset näillä uuden harrastuksen alkuun!