Jos haluaisin lainata kirjan, mutta en asu Kuopiossa niin onko kirjaa mahdollista saada ns kaukolainaan? Ja jos on niin kuinka tämä onnistuisi?

Kysytty

Jos haluaisin lainata kirjan, mutta en asu Kuopiossa niin onko kirjaa mahdollista saada ns kaukolainaan? Ja jos on niin kuinka tämä onnistuisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainapyynnön voi tehdä HelMet-sivuston kautta seuraavassa osoitteessa http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu/Kaukopalv…

Myös käymällä missä tahansa pääkaupunkiseudun kirjastoista pyynnön voi tehdä virkailijan avustamana.