Otsikko
Jos ei pääse hakemaan varaamaansa kirjaa tiettynä päivänä viikolla kirjastobussista, onko mahdollista, että sama bussi ajaisi toisena viikonpäivänä…

Kysytty

Hei, jos ei pääse hakemaan varaamaansa kirjaa tiettynä päivänä viikolla kirjastobussista, onko mahdollista, että sama bussi ajaisi toisena viikonpäivänä lähialueella, ja kirja olisi silloin myös haettavissa? Onko viikon eri päivinä kulkevat kirjastobussit eri busseja?

Vastaus

Vastattu

Helsingin kirjastoautoissa varaukset pidetään mukana noudettavina kaksi käyntikertaa sillä tietyllä pysäkillä, jonne asiakas on varauksen toivonut.Meillä on autossa mukana aina ainoastaan yhden reitin varaukset reitillä olevasta autosta riippumatta eli varauksen nouto toisena päivänä lähialueelta ei onnistu ilman, että asiasta sopii kirjastoauton henkilökunnan kanssa puhelimitse tai sähköpostitse.
Yhteystiedot ja aikataulut löytyvät kirjastoauton helmet.fi -sivulta: https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjastoauto_Helsinki