Otsikko
Joku tämän sorttinen runo haussa. ...Taivuttele minut myötäiseksesi kuin tuuli rannan pajun. Olen paju kuitenkin.

Kysytty

Joku tämän sorttinen runo haussa. ...Taivuttele minut myötäiseksesi kuin tuuli rannan pajun. Olen paju kuitenkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runoa ei valitettavasti ole tunnistettu. Kysymyksesi on lähetetty kirjastojen yhteiselle sähköpostilistalle, ja jos sitä kautta vastaus löytyy, lähetän sinulle tiedon.