Otsikko
Joitakin vuosia sitten kyseltiin tietoja Kaarina Helakisasta tekeillä olevaa kirjaa varten. Minä vastasin kyselyyn ja sain tekijöiltä kiitokset. Lupasivat…

Kysytty

Joitakin vuosia sitten kyseltiin tietoja Kaarina Helakisasta tekeillä olevaa kirjaa varten. Minä vastasin kyselyyn ja sain tekijöiltä kiitokset. Lupasivat palata asiaan kun kirja valmistuu. Mitään ei kuitenkaan kuulunut. Tuliko kirjaa ollenkaan, vai mitä tapahtui?

Vastaus

Vastattu

Kaarina Helakisa-seura ei saanut kirjaan rahoitusta, joten he laittoivat kirjan aineiston luettavaksi omille nettisivuilleen. Kaarina Helakisa-kirjailijaseuran toiminta on päättynyt vuoden 2018 lopussa. Seuran sivuilta löytyy kuitenkin yhteystiedot, joihin voit ottaa yhteyttä jos Helakisasta haluat keskustella. Seuran nettisivujen osoite on :

https://www.nimikot.fi/nimikkoseurat/kaarina-helakisa/

2 ääntä

Kommentit

Kaunis kiitos ja kumarrus vastauksesta. Minua harmittaa enää se, miksi en kysynyt teiltä aikaisemmin. Sain paljon sellaista tietoa Kaarina Helakisasta, jota en tietänyt ennemmin. Tämä kaikki olisi kyllä pitänyt tulla oikein kirjanakin julkisuuteen. Paljon, paljon vähäisemmillä meriiteillä on kirjan kansien väliin päässyt. Hämmästys oli suuri, kun minun lähettämäni muisto oli kohta alussa.