Otsikko
Johdatus uskonnonfilosofiaan - Sidottu, suomi, 2011 Kirjailija: Olli-Pekka Vainio, kirja pitäisi saada hauhon kirjastoon

Kysytty

Johdatus uskonnonfilosofiaan - Sidottu, suomi, 2011 Kirjailija: Olli-Pekka Vainio,
kirja pitäisi saada hauhon kirjastoon

Vastaus

Vastattu

Voit varata kyseisen teoksen verkkokirjaston kautta. Mene osoitteeseen https://www.vanamokirjastot.fi/ .

Hae teos kohdasta 'Hae kirjaston kokoelmasta'. Kun näet varattavissa olevien niteiden tilanteen, klikkaa 'kirjaudu sisään tehdäksesi varauksen'. Kirjaudu kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla. Klikkaa sitten kohtaa 'Tee varaus', valitse varaustyyppi 'Normaali varaus' ja 'Vaihda noutopaikkaa' -kohdasta voit valita haluamasi noutopaikan. Lopuksi klikkaa 'Tee varaus'. Saat viestin (tekstiviesti/sähköposti) kirjastosta, kun teos on noudettavissa.