Jo loppui keinot! Mistä löytää kappaleen nimen, säveltäjän, yms. Ainoa tieto mistä lähteä liikkeelle on, että kertosäkeessä lauletaan jotakin 'muistojen' tai …

Kysytty

Jo loppui keinot! Mistä löytää kappaleen nimen, säveltäjän, yms. Ainoa tieto mistä lähteä liikkeelle on, että kertosäkeessä lauletaan jotakin 'muistojen' tai 'puistojen' Leningradista???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kappale on nimeltään Leningrad ja sitä on esittänyt ainakin Topi Sorsakoski ja Agents. Säveltäjäksi/säveltäjiksi mainitaan Solovjev-Sedoi ja suomalaiset sanat ovat Jukka Itkosen. Kappale löytyy ainakin Sorsakosken levyltä Half and half. Nuotit ja sanat löytyvät julkaisusta Pop tänään, vol. 39.