Jatkuuko Turun yliopiston merenkulkualan koulutuskeskuksen julkaisuja -sarja B (ISSN 0782-3630) nimellä "Merenkulkualaa koskevat opinnäytetyöt korkeakouluissa,…

Kysytty

Jatkuuko Turun yliopiston merenkulkualan koulutuskeskuksen julkaisuja -sarja B (ISSN 0782-3630) nimellä "Merenkulkualaa koskevat opinnäytetyöt korkeakouluissa, yliopistoissa ja merenkulkuoppilaitoksissa ..." vuoden 1992 jälkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merenkulkualaa koskevaa kirjallisuutta ja merenkulkualan tutkimuksia voit hakea suoraan Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskuksen Internetsivuilta osoitteesta http://mkk.utu.fi

Helsingissä löydät tällä erää merikirjallisuuden bibliografioita Kansalliskirjastosta. Tässä luettelo bibliografioista:
- Aav, Yrjö: Suomen merikirjallisuuden bibliografia(julk. Suomen laivastoliitto,1963)
- Aav, Yrjö: Meribibliografia, Suomessa 1863-1968 painettua merenkulkukirjallisuutta(julk.Meriliitto,1970)

Turun yliopiston merenkulkualan koulutuskeskuksen julkaisuja:
- Nyman, Kristina: Suomen merikirjallisuuden bibliografia 3(1969-1974)(julk.1976)
- Nyman, Kristina: Suomen merikirjallisuuden bibliografia 4(1975-1979)(julk. 1981)
- Vähäkyrö, Ilse: Suomen merikirjallisuuden bibliografia 5: 1980-1989 (julk. 1990)
- Koskela, Riikka: Suomen merikirjallisuuden bibliografia 6: 1990-1994 (julk. 1996)

Tutustu myös Suomen sukututkimusseuran Internetsivuilla oleviin luetteloihin. Aloita kohdasta Luetteloita ja hakemistoja>Ammattienharjoittajia>Merimieshuoneiden matrikkeleita ja muita merimiesluetteloita>Merimieskirjallisuutta