Jatketaanko Percy Jackson- sarjan tai jopa Olympoksen sankarit- sarjan äänittämistä äänilevyiksi? Tai jatketaanko niiden tekemistä elokuviksi?

Kysytty

Jatketaanko Percy Jackson- sarjan tai jopa Olympoksen sankarit- sarjan äänittämistä äänilevyiksi? Tai jatketaanko niiden tekemistä elokuviksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Näyttäisi siltä, että kirjastoilla on äänikirjoina vain tuo Salamavaras ja Percy Jackson’s greek gods. Hankintaehdotuksia voi tehdä Keski-kirjastojen verkkosivuilla, jolloin voidaan vielä tarkemmin asiaa selvitellä. Elokuvien jatko näyttää olevan vaakalaudalla: Yhdysvalloissa on ilmestymässä fanien tekemä versio Titaanien kirouksesta, mutta jostain syystä varsinainen elokuvatuotanto polkee paikoillaan. Ilmeisesti, jos jatkoa tulee, luvassa on näyttelijävaihdoksia.

Marja-Kaisa / Jyväskylän kaupunginkirjasto