Järjestetäänkö Porvoon pääkirjastossa tai muissa lähiseudun kirjastoissa suomen kielen kursseja?

Kysytty

Järjestetäänkö Porvoon pääkirjastossa tai muissa lähiseudun kirjastoissa suomen kielen kursseja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot eivät järjestä suomen kielen kursseja. Porvoossa esim. Edupoli järjestää näitä kursseja maahanmuuttajille. Kansalaisopistot järjestävät eri kielten kursseja. Voit tíedustella maahanmuuttopalveluista maahanmuuttajille suunnatuista kursseista:

http://www.porvoo.fi/fi/palvelut/perhe-_ja_sosiaalipalvelut
Postiosoite: Taidetehtaankatu 4 C 06100 Porvoo