Järjestetäänkö Hämeenlinnassa tai lähikunnissa tiedonhaun peruskurssia v. 2007

Kysytty

Järjestetäänkö Hämeenlinnassa tai lähikunnissa tiedonhaun
peruskurssia v. 2007

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatko kirjaston järjestämää opastusta vai ehkä jotain muuta? Hämeenlinnan kaupunginkirjaston järjestämässä Verkkostartti-koulutuksessa on yksi ilta varattu tiedonhaulle internetistä ja verkkokirjastosta ja kirjaston muista digitaalisista aineistoista. 10.4. oleva oppitunti on kuitenkin jo täynnä. Suunnitelmissa on, että vastaava järjestettäisiin myös syksyllä, ehkä jopa loppukeväälläkin, koska kysyntä on ollut niin kovaa. Mutta se ei ole vielä varmaa. Kursseista tiedotetaan sekä lehdissä, kirjaston verkkosivuilla että kirjastossa.