James Cooper: "Logistics and distribution planning" En löytänyt kyseistä kirjaa Libplussasta. Saakohan sitä muista Suomen kirjastoista? Jos sen saisi tilattua…

Kysytty

James Cooper: "Logistics and distribution planning" En löytänyt kyseistä kirjaa Libplussasta. Saakohan sitä muista Suomen kirjastoista? Jos sen saisi tilattua kaukolainana, mitä se maksaisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastossa, Turun kauppakorkeakoulun kirjastossa ja Lappeenrannan teknillisen korkeakoulun kirjastossa.
Kaukolainamaksu on noin 30 mk riippuen lähettäjäkirjastosta.
Kannattaa tarkistaa saatavuus Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastosta puh. 43138422 ja noutaa kirja sieltä.