Otsikko
Jäinpä miettimään, että eikös kirjastoon pysyvästi luovutettuja teoskappaleita: kirjat, taulut ja muut teokset ovat henkilökunnan käytettävissä ja…

Kysytty

Hei,jäinpä miettimään, että eikös kirjastoon pysyvästi luovutettuja teoskappaleita: kirjat, taulut ja muut teokset ovat henkilökunnan käytettävissä ja näytettävissä missä tahansa tilaisuuksissa, jos niitä voi tilaisuudessa näyttää ilman teknisiä apuvälineitä esim. kirjavinkkaus. Miten on, jos kirjaston henkilökunta näyttää kirjaston kirjoja kirjaston ulkopuolella esim. palvelutalossa, päiväkodissa esim. kirjavinkkausta tehden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saa näyttää myös kirjaston ulkopuolella vapaasti.

Heikki Poroila