Otsikko
Haluaisin ostaa irtonuotin Rannan tavernassa kerran, tai Kari Tapion nuottialbumin, jossa kyseinen laulu on. Mistä voin tilata? Huom. En ole asioinut…

Kysytty

Haluaisin ostaa irtonuotin Rannan tavernassa kerran, tai Kari Tapion nuottialbumin, jossa kyseinen laulu on. Mistä voin tilata?
Huom. En ole asioinut kirjastossa eikä ole sinne korttia, joten saanko vastauksen s-postiini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on käännösiskelmä, alkuperäinen laulu on Iller Pattacinin UNA LACRIMA SUL VISO.

Laulun nuotit (kosketinsoitinnuotinnos ja kitaran soinnut) ja suomenkieliset sanat löytyvät vain "Suuresta toivelaulukirjasta 20" (F-Kustannus 2010) sivulta 228. Jos ei koko nuottia halua ostaa, voi lähimmässä kirjastossa käydä tekemässä siitä valokopion henkilökohtaiseen käyttöön. Valokopion voi ottaa ilman kirjastokorttiakin. Kannattaa kuitenkin varmistaa etukäteen, että tämä kokoelma on paikalla, sarja on suosittu.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto