Jag skulle vilja fråga om det finns böcker om direktmarknadsföring och databasmarknadsföring?

Kysytty

Hei
Jag skulle vilja fråga om det finns böcker om
direktmarknadsföring och
databasmarknadsföring?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hej!
I databasen för de allmänna biblioteken i Helsingforsregionen hittar man följande böcker:
Stone, Merlin: Direct hit--winning direct marketing campaigns Pitman, London, 1995
Stone, Bob: Succesful direct marketing methods. Business Books, Lincolnwood, IL, 1996

För beståndsuppgifter se bibliotekets databas: www.libplussa.fi.
Du kan också själv söka i databasen: med ämnesordet "markkinointi" och genom att välja språket "engelska" får du böcker om marknadsföring på engelska. Böcker på svenska söker man med ämnesordet "marknadsföring".

Jag rekommenderar också att du söker i Svenska handelshögskolans databas Hanna: http://libwww.shh.fi/wwls/swe/frame.html
t.ex. med ämnesordet "direktmarknadsföring".