Otsikko
IVAR VELDRE, Kilohaili. Teoksen painovuosi,(teoksen nimi), julkaisupaikka( kustantajan kotipaikka) ja julkaisija.

Kysytty

IVAR VELDRE, Kilohaili. Teoksen painovuosi,(teoksen nimi), julkaisupaikka( kustantajan kotipaikka) ja julkaisija.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ivar Veldren Kilohaili on ilmestynyt suomeksi 1990 Valtion painatuskeskuksen ja Ammattikasvatushallituksen julkaisemana (Helsinki: Valtion painatuskeskus 1990). Sen alkupeäinen nimi on viroksi Kilu (1986), suomentaja on Markku Lehtonen.