Isoisoisäni kuoli silloisen Helsingin maalaiskunnan Puistolassa 1938, kuolintodistuksessa on osoitteena Niittytie 12. Mikä on tien nykyinen nimi?

Kysytty

Isoisoisäni kuoli silloisen Helsingin maalaiskunnan Puistolassa 1938, kuolintodistuksessa on osoitteena Niittytie 12. Mikä on tien nykyinen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupunginarkistosta löytynee Niittytien nykyinen nimi. Sieltä saamani neuvon mukaan on toimittava näin: Kaupunginarkistosta löytyy 1930-luvulta peräisin oleva kartta, josta kadun sijainnin ehkä voi varmistaa, ja sen jälkeen verrata kadun sijaintia nykyiseen kiinteistökarttaan.

Kaupunginarkiston yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.hel.fi/tietokeskus/kaupunginarkisto/index.html